Gönderen Konu: TÜRKİYE BASKETBOL FEDERASYONU'NUN YENİ LOGOSU  (Okunma sayısı 1479 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

turgayt

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • İleti: 223
  • Karma: +0/-0
    • Profili Görüntüle
    • SANAL MEYDAN
    • E-Posta
TÜRKİYE BASKETBOL FEDERASYONU'NUN YENİ LOGOSU
« : Şubat 08, 2012, 14:03:35 ÖS »



Türkiye Basketbol Federasyonu,Conrad İstanbul Otel’de düzenlediği davet ile yeni kurumsal kimliğini tanıttı ve önümüzdeki döneme ilişkin stratejik planını açıkladı.

TBF Başkanı Turgay Demirel ve Yönetim Kurulu Üyeleri'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen davete Türk spor teşkilatı yetkilileri, kulüp temsilcileri, Türk basketbol camiasından isimler, sponsorlar ve çok sayıda medya mensubu katıldı.

Önümüzdeki döneme ilişkin stratejik planın ilk aşaması olarak TBF markasını, yeni bir kurumsal kimlik ve logo ile güçlendirdiklerini söyleyen Başkan Demirel, "Yeni logomuzun geçmişimizin izlerini koruyan çizgileri, organizasyonumuzun kalbinde yer alan, basketbola ve ülkemize olan bağlılığımızı yansıtıyor" dedi.

"Türkiye'yi bir numaralı basketbol ülkesi haline getireceğiz"Türkiye Basketbol Federasyonu'nun ve Türk Basketbolu'nun son 20 yılda büyük ilerleme kaydettiğini belirten Başkan Demirel, "Bu dönemde kadın ve erkek liglerimiz dünyanın en önemli ligleri arasına girdi. Kadınlar ve Erkekler Avrupa Şampiyonaları'na ev sahipliği yaptık. Tarihin en başarılı Dünya Şampiyonası'nı düzenledik. 12 Dev Adam Basketbol Okulları aracılığıyla altyapı faaliyetlerimizin ülke geneline yayılmasını sağladık. Ulaşılan her yeni başarı, daha büyük hedefleri beraberinde getiriyor. Yeni hedeflerimize de yine hep birlikte ulaşacağız. Vizyonumuz; uluslararası sportif rekabette, altyapı gelişiminde, üst düzey organizasyonların düzenlenmesinde ve basketbolun yönetiminde en başarılı Federasyon olarak, Türkiye'yi bir numaralı basketbol ülkesi haline getirmektir. Ülkemizi ekonomik, kültürel ve sosyal ideallerine ulaştırmayı hedefleyen 2023 planına paralel olarak gelişecek bu süreçte markamızın ve Türk Basketbolu'nun ülkemizde ve yurtdışında nasıl algılandığını iyi yönetmeli, doğru konumlandırılmasını sağlamalıyız" dedi.

Türkiye'yi basketbolun güç merkezi haline getirmek için izlenecek stratejiyi içeren ‘Güç Merkezi Projesi' kapsamında; ‘Sportif Başarı', ‘Etkinlikler' ve ‘Pazarlama' olmak üzere üç ana alan belirlediklerini söyleyen Başkan Demirel sözlerine şöyle devam etti: "Uluslararası üst düzey organizasyonlara ev sahipliği yapmak basketbolun gelişimine ve tanıtımına yönelik çalışmalarımızın en önemli parçalarından biridir. Stratejimizi, birbirini desteklemesi gereken üç alanı kapsayan, bütünleşik bir sistem üzerine kurduk."

TBF İletişimde de İddalı
Yeni dönemde Federasyon'un pazarlama stratejisini, tüm paydaşlarıyla; sporcular, kulüpler, sponsorlar, medya, basketbolseverler, devlet ve uluslararası basketbol camiasıyla olan ilişkileri güçlendirmek üzere hazırlandıklarını açıklayan Başkan Demirel, "2012 yılında çok dilli yeni web sitemizi kullanıma açacağız. Sosyal medyayı da etkin bir şekilde kullanarak basketbolseverleri bir araya getirecek yeni bir platform oluşturacağız. Ulusal medya ile yakın işbirliği içinde olacağız. Uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerimizi daha etkin hale getireceğiz. Sponsorlarımız ile yakın işbirliğine devam edeceğiz. Sponsorluk modelimizi geliştirecek fırsatlar yaratacağız. Uluslararası basketbol ve spor camiası ile yakın işbirliği içinde olmaya devam edeceğiz. Her iki tarafın da fayda sağlayacağı, Türk Basketbolu'nun beklentilerine cevap verecek projeler oluşturacağız" dedi.


« Son Düzenleme: Şubat 08, 2012, 14:11:14 ÖS Gönderen: turgayt »